Аратта - На головну

30 квітня 2024, вівторок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Міська влада Дніпропетровська навмисно знищує електротранспорт

Добробут Регіон: Дніпропетровська область 7210 переглядів

Опубліковано - 2.06.2010 16:41 | Всі новини | Версія для друку

Міська влада Дніпропетровська навмисно знищує електротранспорт
Міська влада Дніпропетровська навмисно знищує електротранспорт
Міська влада Дніпропетровська має намір знищити електротранспорт на догоду приватним перевізникам і власникам маршрутних таксі.

З такою заявою виступили ряд дніпропетровських політиків, експертів і представників громадських організацій.

На їхню думку ситуація в галузі дійшла до критичної межі, коли 27 травня зійшов з рейок і зіткнувся з деревом трамвай з двох вагонів маршруту № 1, в якому було 65 пасажирів. В результаті аварії постраждало 17 осіб. Одна з потерпілих згодом від одержаних травм померла.

За словами в.о. директора ДКП «Дніпропетровський електротранспорт» Володимира Карпенка, очолюване ним підприємство перебуває в глибокій кризі і його давно пора «виносити вперед ногами». «Ми одержали 4 тролейбуси в 2007 році і 4 – в 2008-му. Трамваї останній раз ми отримували в 2004 році. Назвати ці 28 машин новими буде неправильно – це техніка, яка була в експлуатації, з Німеччини. Там ці машини зняли з експлуатації, у нас же ці трамваї на сьогодні – найкращі. Вони працюють на маршруті № 1. Відтоді в депо не надходило жодного нового трамвая», - відзначив Володимир Карпенко. Ускладнює ситуацію багатомісячна заборгованість із зарплати перед працівниками галузі. А аварія, що трапилася 27 травня, виявила катастрофічний рівень зношеності колії, відзначив Карпенко.

У доведенні міського електротранспорту до критичного стану експерти і політики звинувачують міську влду. В першу чергу депутата дніпропетровської міськради, лідера громадської організації «Громадська сила» Загіда Краснова, який діє з мовчазної згоди дніпропетровського міського голови Івана Куліченка. Координатор громадської організації ГРАД Андрій Денисенко бачить основну причину проблем з електротранспортом в потужному лобі власників маршрутних таксі серед депутатської більшості Дніпропетровської міськради. «Я маю на увазі депутата Ігоря Сухова і цілий ряд депутатів, підконтрольних керівникові більшості в міськраді Загіду Краснову. Впродовж багатьох років проводилася політика недофінансування ДКП «Дніпропетровський електротранспорт». Давайте називати речі своїми іменами. Краснов і Куліченко зробили все, щоб впродовж останніх років «пустити під ніж» міський електротранспорт разом з його рухомим складом і інфраструктурою», - упевнений Андрій Денисенко.
На сьогодні у дніпропетровців просто немає альтернативи маршрутним таксі, які є фактично монополістами у сфері міських громадських перевезень. На думку депутата Дніпропетровської міськради Ігоря Кучина, причина плачевного стану міських трамваїв і тролейбусів полягає в некомпетентності та безгосподарності чиновників Дніпропетровської міськради. Політик вважає, що для зміни ситуації необхідно змінити сам принцип управління транспортними потоками в місті. «Ситуація, коли городяни не мають можливості вибору, яким видом транспорту їм користуватися, недопустима. Управлінню транспорту і зв’язку Дніпропетровської міської ради необхідно створити транспортну мережу так, щоб в центрі міста маршрути трамваїв, тролейбусів і маршрутних таксі були розведені. Це дозволило б зменшити кількість заторів в центрі міста і дало б можливість ДКП «Дніпропетровський електротранспорт» самостійно заробляти», - заявив Ігор Кучин.

При цьому Денисенко впевнений, що слабкий менеджмент управління транспорту і зв’язку - це результат політичної волі керівників більшості в міськраді. «Кадри, які вирішують все, — це Загід Краснов і його команда, об’єднана в «Громадській силі». Ми повинні розуміти, що така маршрутна мережа і постійне зменшення кількості тролейбусів і трамваїв на вулицях міста — це добре продумана політика знищення міського електротранспорту на благо приватним перевізникам і їх лобі в Дніпропетровській міськраді», - сказав Денисенко.

Як повідомлялося раніше, 12 травня працівники ДКП «Дніпропетровський електротранспорт» вишли на мітинг під стіни Дніпропетровської міськради з вимогою погасити заборгованість із заробітної плати, яка на той момент становила майже 20 млн. грн.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

В цілому, люди працюють більш напружено й більш інноваційно, якщо їх не примушують. Зовсім інша картина там, де їм жорстко вказують, що робити”
Соічіро Хонда

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.