Аратта - На головну

20 квітня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Столичний автодор так і не відремонтував доріг до осені

Регіональні новини Регіон: м.Київ 8067 переглядів

Опубліковано - 11.09.2013 17:09 | Всі новини | Версія для друку

Столичний автодор так і не відремонтував доріг до осені
Столичний автодор так і не відремонтував доріг до осені
Місто просить ще 30 млн гривень у Кабміну, щоб впоратися із ямами.

Про це пишуть "Вести".

За літо встигли відремонтувати трохи більше половини обіцяних доріг, а ті, що зробили, вже розвалюються. У мерії кажуть: якщо зараз нічого не зробити, то весняні вибоїни в цьому році здадуться ще квіточками.

Доведеться переробляти

Столичні таксисти вже скаржаться на дороги. «Пройшли сильні дощі, і ці свіжі латки сповзли разом із водою. Навіть на бульварі Шевченка повно дірок, я вже не кажу про спальні райони», - обурюється таксист Микола Івченко. У «Київавтодорі» про проблему знають. «У нас гроші є тільки на капітальний ремонт, коли повністю міняємо покриття - на це дали 133 млн грн. Це 22 об’єкти, де зруйновано 40 % покриття. З них зробили 14, з рештою ще працюємо», - розповів головний інженер корпорації Микола Мельниченко.

А ось на поточний та середній ремонт (заливка ям і тріщин) грошей, за його словами, немає. Хоча ще навесні дорожники клялися, що відремонтують все, що тільки можна.

«Обіцянки «Київавтодору» виконані на 60-70%. Поточний ремонт зробили не до кінця. Весняні ями ліквідували, але після нашої перевірки стало зрозуміло, що їх потрібно закріплювати. Інакше восени залатані дороги знову зруйнуються. У першу чергу рятувати ситуацію потрібно на шести основних в’їздах до Києва. Якщо перед столицею дороги ще нормальні, то ближче до центру - все в тріщинах. Наприклад, Кільцева дорога (після з’їзду з житомирського напрямку), кілька ділянок в районі Героїв Дніпра. Працювати будемо тільки в нічний час, щоб не заважати руху», - розповів заступник голови КМДА Михайло Костюк.

Знову ж доведеться шукати гроші. Адміністрація попросила Кабмін виділити хоча б 30 млн грн. «Ми сподіваємося, що транш буде. Адже ще сіль потрібно купити, підготувати техніку, запастися шинами і паливом. Підготовка до зими обійдеться в 100 млн», - говорить Костюк.

Проспект Перемоги зробили

Зате вчора майже закінчили першу чергу масштабної реконструкції проспекту Перемоги - ділянка від метро «Святошин » до межі Києва. Там зараз наводять розмітку, розмічають смугу для пасажирського транспорту і роблять велосипедні доріжки. На вихідних, 14-15 вересня, ще будуть доробляти міст над проспектом Палладіна - його поки частково перекрито, через що утворюються пробки.

Але проблеми на цьому напрямку для водіїв не закінчаться: вчора приступили до другої черги - від «Святошина» до шляхопроводу на вул. Щербакова, біля метро «Нивки». Тут демонтували стрічку відбійника і будуть укладати асфальтобетон. Три шляхопроводи - два на «Святошин» (через залізницю і автомобільну) і на Щербакова - відкладуть до кращих часів. «Їх не можна зараз робити - цей процес пов’язаний з бетоном, йому потрібно мінімум п’ять діб постояти, щоб він схопився і набрав міцності, а асфальтом відразу можна їхати», - сказав Мельниченко. У водіїв знову тимчасово заберуть дві смуги. Гроші на проспект Перемоги є.

Могло бути гірше

Експерт з перевезень Богдан Аганін вважає, що «Київавтодор» більш-менш впорався із завданням.

«Багато часу працівники «Київавтодору» займалися латанням дірок і провалів. Хоча, враховуючи яскраво виражене невдоволення їх діяльністю київських водіїв (наклейки на машинах, гасла в соціальних мережах та інше) на початку року, навіть і цей результат можна вважати позитивним. Більш-менш зробили Верхній і Нижній Вали. Повітрофлотський - ні, Окружну - частково, Венеціанський міст - повністю», - говорить він.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Регіональні новини»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Навчаючи інших, ми вчимося самі”
Сенека

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.