Аратта - На головну

25 квітня 2024, четвер

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Чому українці масово травмуються і гинуть на дорогах?

Добробут Регіон: Львівська область 10228 переглядів

Опубліковано - 14.10.2013 13:54 | Всі новини | Версія для друку

Чому українці масово травмуються і гинуть на дорогах?
Чому українці масово травмуються і гинуть на дорогах?
Майже 150 людей загинули, а більше 1300 були травмовані цьогоріч тільки на дорогах Львівщини. Цифри дещо нижчі, ніж торік, тим не менше – вражаючі.

Людська необачність, транспортний хаос і бездоріжжя. Як розуміють поняття безпеки на дорогах львів’яни?

Близько 6700 ДТП сталось на дорогах Львівщини цього року. Найчастіше аварії з серйозними наслідками стаються не на поганих дорогах, а на міжнародних трасах, зокрема на Київ-Чоп, де водії перевищують швидкість, здійснюють небезпечні маневри, де бракує належної розмітки на дорогах. Загалом 25% аварій на українських дорогах, за різними дослідженнями, відбуваються через відсутність належної розмітки, невидимість знаків.

Майже 40% пішоходів стали жертвами ДТП саме на пішохідних переходах, яких не видно, відсутнє освітлення на вулиці, не підсвічуються знаки. Старший інспектор відділу організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг ДАІ у Львівській області Олександр Козлов наголосив у коментарі Радіо Свобода, що стан аварійності залежить від розуміння водіїв.

«Коли були запроваджені нові штрафи, то водії почали дотримуватися правил руху. Тепер вже звикли до цих штрафів, відмінили так звані «листи щастя». Сказати, що аварійність залежить від стану доріг не можна, бо більше залежить від розуміння водіїв. Але розмітки, освітлення знаків є дуже важливими. Коли проводиться капітальний ремонт доріг, ми вимагаємо, щоб були вставки розмічальні дорожні (ВРД), але нам пояснюють, що немає грошей. Але життя людини – найдорожче. Нові дороги будують зараз за новими стандартами, з належними розмітками. Але взимку КРАЗ, застаріла техніка, знімає з асфальту все, і розмітки, і ВРДешки. Всю дорогу не позначиш, але ми вимагаємо від обладміністрації і міста встановлювати знаки з підсвіткою, маячки у найбільш небезпечних місцях», – наголосив працівник ДАІ.

Для безпеки важлива видимість знаків і організація руху – водій

Легше перелічити чим українські дороги не відрізняються, аніж відрізняються від європейських, говорить водій з багатолітнім стажем, який об’їхав майже всю Європу, Володимир Ключковський. Безпека на європейських дорогах – це розмітка, знаки попередження, добра видимість, тобто немає кущів, обрізані на поворотах дерева, шумові смуги, відсутність зайвих рекламних щитів і пішохідні переходи видно здалеку, як вночі, так і вдень. Для безпеки руху, каже співрозмовник, важлива видимість знаків і належна організація руху.

«У нас хіба дещо є на трасі Київ-Чоп, але дорога якісна, а знаків і розмітки бракує. Навіть маленьке кільце краще організовує рух транспорту. В Європі, де лише перетин доріг, там вже маленьке кільце і робить свою справу. Прибалтика зараз навіть на поганих дорогах організовує належний рух і робить розмітки. За кордоном поліції не видно, але коли порушуєш, то з’являється. У нас зараз дуже мало даішників на дорогах. Пішоходи за кордоном не йдуть на червоне світло. Тобто у людей інша ментальність. У нас лише з’їжджаєш з траси, як дороги вже нема і розміток, і знаків, і темно, водій людей не бачить. Бо пішоходи – не видимі», – каже Володимир Ключковський.

Світловідбиваючі жилетки українці не одягають у темну пору дня, пояснюючи, що незручно, а ось наліпок чи смуг, у крамницях Львова не знайшла.

На дорогах бракує культури

Українським водіям, пішоходам і велосипедистам бракує культури поведінки на дорозі, яка з’являється, коли перетинають кордон Євросоюзу. Чому українські водії, нехтуючи правила дорожнього ружу в Україні, ретельно їх дотримуються за кордоном? Ось, що відповідають водії:

«Більші штрафи, у нас тут корупція. Порушив – заплатив 100 гривень і поїхав. Там такого немає, хоча дехто теж бере, але не всі», – каже водій.

«У нас шалена безкарність. Водії не мають поваги один до одного. За кордоном більша відповідальність за порушення. Не поважають у нас і даішників. У більшості випадків, так гадаю, винні люди, бо нехтують правилами. Тому треба робити високі штрафи», – зауважує інший.

«Не порушують, бо дорого за кордоном навіть для тих, хто тут на «Лексусах» і «Ландкрузерах» робить все, що заманеться на дорогах», – вважає третій.

За кордоном українські водії більш дисципліновані через відеокамери?

Працівник ДАІ Олександр Козлов вважає, що за кордоном українські водії більш дисципліновані, тому що там налагоджена система контролю за рухом, встановлені відеокамери, серйозні штрафи і сперечатись з поліціантом «собі дорожче». Водночас на українських дорогах забувають про відповідальність і це виливається в аварії і жертви.

Лікар-психіатр Роман Кечур вважає, що за межами країни в людини наростає сепараційний страх (страх втрати – ред.).

«Закордоння є для нас простором дальшим від дому і ми боїмось. Там у нас і наростає сепараційний страх. Ми як такі діти, які погано себе поводять вдома, а на вулиці бояться чужих людей і поводяться краще. А ще є реалістичні речі – корупція, коли за невелику суму можна відкупитись за порушення, тому і зневажають правилами. За кордоном можна серйозно постраждати. Хоча, коли поїдеш на південь Італії, то люди там їздять ще гірше, ніж у нас», – каже лікар-психіатр.

Найбезпечніший рух на дорогах Бельгії та Швейцарії, де все освітлено і позначено, вважає львів’янин Володимир Ключковський. А найважливіше, що панує взаємоповага і культура.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Там, де закінчується здоров'я, там, де закінчуються гроші, там, де закінчується здоровий людський розум, - там всюди починається християнство ”
Генріх Гейне

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.