Аратта - На головну

20 квітня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- під час англо-бурської війни (Південна Африка) в 1899-1902 роках, командир одного з загонів бурів українець Юрій Будяк, врятував від розстрілу одного молодого англійського журналіста. Згодом останній допоміг Ю.Будяку вступити до Оксфордського університету. В 1917 році Ю.Будяк працює в уряді Української Народної Республіки. В 1943 році Юрій Будяк помирає в радянському концтаборі. Англійського журналіста звали .... Уїнстон Черчілль....
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Україна хоче «віддати» залізницю в управління німецькій Deutsche Bahn на 10 років

Економіка 4635 переглядів

Опубліковано - 23.01.2020 12:04 | Всі новини | Версія для друку

Україна хоче «віддати» залізницю в управління німецькій Deutsche Bahn на 10 років
Україна хоче «віддати» залізницю в управління німецькій Deutsche Bahn на 10 років
Україна хоче «віддати» залізницю в управління німецькій Deutsche Bahn на 10 років, повідомив прем’єр-міністр Олексій Гончарук на українському сніданку на полях Міжнародного економічного форуму у швейцарському Давосі.

«Вчора було підписано меморандум з Deutsche Bahn. Так, ми хочемо віддати німцям на 10 років в управління залізницю. Ми пов’язуємо з цим дуже важливим рішенням не тільки долю інфраструктурної одиниці. Це екосистемне рішення, яке має показати, що Україна безпрецедентно відкрита», – сказав Гончарук.

22 січня прем’єр пояснював, що німецькі фахівці реформуватимуть управлінські механізми «Укрзалізниці». При цьому Україна повністю збереже за собою контроль над підприємством.

«Укрзалізниця» є національним перевізником вантажів та пасажирів. Метою діяльності компанії, як мовиться на її сайті, «є задоволення потреб у безпечних та якісних залізничних перевезеннях, забезпечення ефективного функціонування й розвитку залізничного транспорту, створення умов для підвищення конкурентоспроможності галузі тощо».
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Коли ми не знаємо собі ціни, то чого ми варті?”
Микола Левицький

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.