Аратта - На головну

24 квітня 2024, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- найдовша печера на Україні носить назву «Оптимістична» і знаходиться на Поділлі - це гіпсова печера на глибині 20 м, протяжністю понад 230 км. Вхід до неї розташований поблизу села Королівка Борщівського району Тернопільській області. Це найдовша гіпсова печера у світі і друга за протяжністю, - вона поступається лише Мамонтовій печері в США...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Микола Томенко закликає вітчизняні ЗМІ інформаційно підтримати туристичну галузь України

Туризм 10976 переглядів

Опубліковано - 1.08.2006 12:07 | Всі новини | Версія для друку

Микола Томенко в Ужгородському замку
Микола Томенко в Ужгородському замку
Голова парламентського Комітету з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму Микола Томенко звернувся з листом до керівників засобів масової інформації з проханням приділити більшу увагу до вітчизняної туристичної сфери та максимально сприяти висвітленню туристично-курортних можливостей в Україні.

Як повідомляє офіційний сайт Блоку Юлії Тимошенко, рішення про звернення до засобів масової інформації було прийнято під час круглого столу, який відбувся 26 липня за участі представників органів державної влади, що опікуються проблемами розвитку туристичної галузі, провідних туроператорів та експертів цієї сфери.

У своєму листі до ЗМІ Микола Томенко звернув увагу на одну з головних, на його погляд, проблем вітчизняної туристичної галузі – на відсутність об’єктивної інформації в Україні та особливо за її межами про туристичні можливості нашої країни. На переконання голови Комітету, підтримка українських засобів масової інформації в цьому питанні сьогодні вкрай необхідна, особливо на фоні того, що протягом останніх п’яти років закордонними ЗМІ часто спостерігаються намагання створити негативний імідж відпочинку на українських курортах. «Так, початок нинішнього літнього туристичного сезону у медіа сусідніх держав охарактеризувався масовою інформаційною кампанією, під час якої поширювалися повідомлення про несприятливу політичну, економічну, санітарно-епідеміологічну ситуацію в нашій країні, зокрема у Криму», - зазначив Томенко.

Він також звернув увагу на досить велику конкуренцію на світовому туристичному ринку. «Тому подальший розвиток вітчизняної туристичної галузі залежить від комплексної та планомірної реалізації стратегії створення привабливого іміджу українського турпродукту, його розгорнутої реклами на внутрішньому та зовнішньому туристичному ринку», - вважає голова Комітету.

Він нагадав, що Україна займає одне з провідних місць у Європі за рівнем забезпеченості цінними природними та історико-культурними ресурсами. «Успіх української туристичної галузі полягає передовсім у потужній інформаційній підтримці. Тому сподіваюся, що спільними зусиллями ми зможемо привернути увагу наших співвітчизників та закордонних гостей до туризму і відпочинку в Україні”, - підсумував Микола Томенко.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Туризм»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Вони вважають життя наше забавою і житіє прибутковою торгівлею, бо кажуть, то повинно ж звідкілясь мати прибуток, бодай із зла”
Біблія

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.