Посадовці Укрзалізниці грають у партизанів?

Автор/джерело -  © Микола Панін 



Дата публiкацiї - 23.07.2007 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/text_ua.php?id=857

Подробиці чергової залізничної катастрофи з “хімічним присмаком”, що трапилася в суботу, 21 липня, в Донецькій області.

Поки громадськість захоплено стежить за процесом подолання наслідків «фосфорної аварії» на Львівщині, на протилежній стороні держави, в Донецькій області, позавчора трапилося чергове залізничне НП.

Офіційні особи держави поки зберігають із цього приводу багатозначне мовчання, на офіційному сайті Міністерства по надзвичайних ситуаціях України за станом на 15 годин 22 липня про цю нову аварію ні гу-гу, тому викладемо спершу інформацію російського Міністерства транспорту, а потім приведемо розповідь очевидця.

Отже, як передає «Газета.Ru», «у Україні зашли з рейок два вагони пасажирського потягу сполученням Челябінськ-Сімферополь, повідомило в неділю джерело в міністерстві транспорту Росії.

«21 липня в 00.49 на станції Горлівка, Української залізниці, було допущено схід вагонів потягу № 279 сполученням Челябінськ-Сімферополь. За попередніми даними, це відбулося в результаті пошкодження залізничних колій», - розповіло джерело. За його даними, перший і другий головні вагони складу зійшли з рейок. «У першого вагону зійшов один візок і частково пошкодило тамбур. Другий вагон також вийшов за габарит колії», - уточнив він. За словами джерела, було ухвалено рішення відчепити від потягу перший вагон. Його пасажири були розміщені в інших вагонах.

«О 04.20 потяг було відправлено до місця призначення. До локомотива було причеплено два додаткові вагони, в яких і розмістилися пасажири пошкоджених вагонів», - повідомив співробітник Мінтрансу.

За його інформацією, для розслідування причин події на місце аварії виїхали особисто: начальник департаменту пасажирських повідомлень ВАТ «Російські залізниці» і начальник Челябінського депо пасажирських вагонів». (кінець цитати)

А зараз – подробиці з вуст інформованого джерела на місці, який розповів наступне:

«На залізничному перегоні Байрак – Горлівка, а саме на 7-му кілометрі, буквально біля вхідного сигналу на станцію є обвідним шлях. По ньому з горлівського заводу «Стирол» витягували вагони (імовірно, з добривами). Ці вагони завалилися і, як висловлюються залізничники, потрапили в негабарит, перекривши дорогу потягам на Ясиновату. Працівники під'їзних шляхів, які належать «Стиролу», не встигли (свідки говорять, що вони й не поспішали або ж, швидше за все, доповідали начальству по інстанціях) попередити машиніста, який з Ясиноватої вів потяг «Челябінськ – Сімферополь».

Оскільки це сталося вночі, в 00.45, а до того ж залізниця там має вигин (залізничники називають це «малий радіус кривої»), то ці дві причини не дали машиністові вчасно побачити перешкоду на шляху і хоч би зменшити швидкість.

Ось на швидкості приблизно 40 км. в годину пасажирський потяг і врізався в лежачі у нього на шляху стиролівські вагони. На щастя, обійшлося без людських жертв. Всю силу удару узяв на себе приписаний до Ясиноватського депо електровоз, що перетворився в результаті на купу металу. Його понівечило так, що відновленню не підлягає. Навіть бувалі машиністи говорять, що таке бачать вперше в своєму житті. Два пасажирські вагони зійшли з рейок. За попередніми даними, важко травмованих серед пасажирів немає (потяг рухався, як і потрібно на тій ділянці шляху, з обмеженням швидкості до 40 км.).

Донецька залізниця терміново вислала на місце події два своїх вагони, пасажирів російського потягу пересадили і повезли далі. Електровоз притягнули в депо. Тепер він може скласти компанію історичному паровозу на головній площі Ясиноватої – міста залізничників. Лівого боку у електровоза практично не залишилося, вирвало метал завтовшки 5-7 сантиметрів. Ударом стесало половину кабіни (машиніст Олександр Іванов, на щастя, залишився живий, і до нього, ніби як, і претензій немає – нічого не порушив). Електровоз не зійшов з рейок тільки завдяки своїй вазі –184 тонни. А вагони легенькі – ось і позлітали. Якби електровоз не встояв, то навряд чи обійшлося б тільки двома вагонами, що зійшли з рейок, і декільком пасажирами, що злетіли з полиць. Все могло бути набагато серйозніше».

Добре, звичайно, що обійшлося без жертв. Але ціла серія аварій на залізниці, що відбулися протягом одного тижня, кожна з яких так чи інакше була пов'язана з перевезенням хімічних вантажів (окрім «фосфорного» НП під Львовом, в п'ятницю відбувся «хлорний» інцидент в Харківській області), не говорячи вже про інші події, що «мали місце» за останні місяці на залізниці України, реально загрожують обрушити репутацію наший країни, як «транзитного коридору». З «нафтовим» коридором вже ясно – він уперся в стінку в Бродах, не дотягнувши до Європи, майбутнє «газового» коридору теж далеко не променисте, залишилося лише вгробити «транспортний» коридор – і тоді замість транзитної країни Україна точно перетвориться на «буферну» державу.

І ніхто, зрозуміло, в тому винним не буде: ні міністр транспорту Рудьковський, висунутий коаліцією «проффесіоналів» на цей пост, ні самі «коаліціянти», що голосували за нього. Один з яких, до речі, - нардеп-«регіонал» Микола Янковський, власник горлівського «Стиролу». Виявляється, його внесок в благополуччя України вже не обмежується випуском трамадолу, там ще і потяги під укіс пускати уміють.

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.