Аратта - На головну

19 квітня 2024, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Boeing і Airbus запропонували Україні брати участь в розробці нового літака

Євроінтеграція 36223 перегляди

Опубліковано - 21.10.2009 | Всі публікації | Версія для друку

Ан-74
Ан-74
Україна ініціює переговори з лідерами світової авіапромисловості Boeing і Airbus про створення спільного виробництва літаків на нашій території. Такий крок, вважають експерти, є нашою реакцією на пропозицію цих виробників скооперуватися для розробки нового транспортного повітряного судна, осилити яку самостійно західним гігантам поки так і не вдалося

Як повідомив під час візиту до США міністр економіки Богдан Данилишин місцевій пресі, уряд України веде переговори з Airbus SAS і Boeing Co. про створення у нас в країні спільного виробництва літаків з цими компаніями. За словами міністра, мета пошуку партнера - здійснення всіх етапів конструювання і створення повітряних судів на території країни. Якщо Airbus SAS або Boeing Co. приймуть пропозицію, то на реалізацію ідеї буде потрібно близько 4 років і 5 млрд дол, додав міністр. Інших подробиць Данилишин не повідомив, пишуть "Економічні ізвєстія".

Як повідомило джерело, близьке до переговорів, виступати з такою сміливою ініціативою Україна отримала можливість з єдиної причини: спочатку Airbus, а потім і Boeing звернулися до українського розробника авіатехніки - КБ АНТК ім. Антонова - з пропозицією про спільне створення військово-транспортного літака. "Вони хочуть замовити у АНТК розробку. А хто збиратиме - на даному етапі це питання не першочергове", - запевняє співрозмовник. У АНТК утрималися від коментарів на цю тему.

Ще кілька років тому розмови про залучення в наше літакобудування західних інвестицій здавалися абсолютно безперспективними. "Захід не зацікавлений в тому, щоб українська авіапромисловість набирала обортів. Для них ми - конкуренти. Але вони сплять і бачать, щоб зробити нас своїм придатком", - вважає депутат Верховної Ради V скликання, льотчик-випробувач Олександр Галуненко.

Проте екс-заступник міністра промполітики Володимир Рижов упевнений, що сьогодні є реальні передумови для просування інтересів вітчизняного авіабудування: Україна може отримати для себе вигоду з провалу проекту зі створення європейським концерном EADS (туди входить і Airbus) військово-транспортного літака А400М.
А400М
А400М

"АНТК - ведучий в світі розробник військово-транспортної авіатехніки, і гідних конкурентів йому в цій ніші в світі немає. Airbus і Boeing були змушені це визнати", - говорить Рижов. За його словами, спочатку А400М позиціонувався як "транспортник" вантажопідйомністю до 40 т, потім виробники опустили її до 28 т, а зараз концерн працює над повітряним судном вантажопідйомністю до 20 т. "Врешті-решт вони від нього відмовляться взагалі", - вважає Рижов.

Як відомо, вітчизняний Ан-70, аналог якому намагається створити EADS, має вантажопідйомність до 47 т. "Інтерес до збірки техніки на нашій території з боку західних виробників сумнівний. Точковим проектом міг би стати лише Ан-70. У створенні вантажної техніки нам рівних немає. Адже недаремно навіть НАТО, всупереч тому, що у США є власні військово-транспортні літаки, бере на озброєння наші "Руслани", - говорить старший партнер ЮК "Ільяшев і Партнери", експерт з авіації Роман Марченко.

На думку фахівців, проблема оновлення парку середньомагістральних військово-транспортних літаків для Європи сьогодні дуже актуальна. Основу парку цього виду техніки складають повітряні судна C-130, які випускаються серійно вже більше 35 років (їх почали випускати приблизно в один час з Ан-12, яких на території СНД сьогодні залишилося близько 100 штук з вироблених 1250). Про заміну С-130 європейці задумалися ще 10 років тому, коли і стартував проект зі створення А400М (у кооперації задіяні Великобританія, Франція, ЮАР, Німеччина і Туреччина).
Ан-70
Ан-70

Через тривалі випробування і доведення літака проблема оновлення парку залишається невирішеною. Сьогодні С-130 активно використовується як військовими, так і цивільними експлуатантами США. Загалом цих літаків було випущено понад 2200 одиниць.

Рижов упевнений, що інтерес до нашого досвіду в створенні військово-транспортної техніки з боку Заходу сьогодні настільки великий, що Україна може добитися певних поступок в питанні інвестицій в наше авіавиробництво.

"Вони чинитимуть опір. Але шанси у нас є. Можна домовитися, щоб частина вузлів і деталей нового літака, який створюватиметься спільно з Airbus і Boeing, вироблялася в Україні. Двигуни і агрегати повинні однозначно виробляти ми, тут у нас своя школа. Прилади - в Європі. А такі компоненти, як хвіст, крило, шасі, - потрібно дивитися, у кого це вийде дешевше виробляти. З кожного питання потрібно вести переговори і планомірно гнути свою лінію".

Варто додати, що Авіаційний науково-технічний комплекс ім. Антонова (АНТК) і британська компанія Marshall Aerospace підписали угоду про співпрацю в рамках Паризького авіасалону в Ле Бурже. Першим спільним проектом компаній може стати модернізація патрульного літака Ан-74 під вимоги замовника в рамках участі в тендері на постачання патрульних літаків для ВМС Індії, зокрема установка системи дозаправки в повітрі.

Сторони домовилися про комплексну систему післяпродажного обслуговування літаків сімейства "Антонов". У рамках співпраці планується робота за програмами Ан-74, Ан-148 і іншими перспективними літаками, розробником яких є АНТК ім. Антонова.

 

До теми:
 
Share/Bookmark
 
Публiкацiї за темою «Євроінтеграція»:
 
  
Публікації:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Чудо не суперечить законам природи - воно суперечить нашим уявленням про неї ”
Блаженний Августин

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.